سلام مامانای عزیز
کسی بیمارستان رضوی رفته سنوگرافی؟

۲ پاسخ

منم یکبار امروز رفتم پشیمون شدم

سلام عزیزم
بله من رفتم
دکترم گفت دیگه نرو بیمارستان رضوی چون اصلا کیفیت کارشون خوب نبود
جفت من قدامی بود ولی تو سونو گفته بود خلفی

سوال های مرتبط

مامان بنیامین و حسین مامان بنیامین و حسین هفته سی‌ونهم بارداری