۳ پاسخ

سلام اصلا نگران نباشید خیلی سبکه از چهار ماهگی بهتره

برای پسر منم فقط یکم تب کرد.منم استرس داشتم میگفتم مثل ۴ ماهگی سخته.ولی دیدم نه راحت بود

برا من مث قبلیا بود..خداروشکر زیاد اذیت نشد..فقط استامینوفن سروقت بده

سوال های مرتبط