۶ پاسخ

من 🫠🫠تو یکی از تاپیکام ک نوشته بودم کلی این ماه دارو میخورم م حالم به شدت خرابه واسم نوشتی امیدی هست چون خدایی هست خواستم بگم الهی خدا برای توام بخواد ، ایشاالله یه بچه سالم و صالح روزی خودت

کسی میدون عقب افتادن پریدی برای بارداری دارم خوب؟

برای من یکی بود

من

من .

برا من درست بود

سوال های مرتبط

مامان 🩷asma🩷 مامان 🩷asma🩷 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری
مامان جوجو طلا مامان جوجو طلا هفته شانزدهم بارداری