۷ پاسخ

تموم هم شد دیگه ندارم

منم اصلا ویار ندارم یکم فقط شبا خیلی کم

اره منم , 12هفته تموم شد

میاد ومیره فکرنکن تموم شد راحت شدی😂

بله سه ماه ک تموم شه ویار کم کم میره عزیزم

خوشبخالت دارم میمیرم

منتظر باش باز میاد سراغت😃😃

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری