۱ پاسخ

منم اینطورم همش کولر روشنه با باد کولر انگار میتونم‌نفس بکشم...
نمیدونم عادیه یا نه... اما احتنالا عادیه چون هم هوا گرمه هم دو تا نفس داریم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی💙🍓 مامان توت فرنگی💙🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد مهرداد. مامان محمد مهرداد. هفته هجدهم بارداری