خانما تو هفته من طبیعیه که به سختی نفس میکشم
خیلی اذیتم

۵ پاسخ

اره دقیقا منم همینجوری بودم کم کم خوب میشی

وای منم اینقدر با دهن نفس کشیدم دهن و لبهام خشک خشک شده

منم همینجورم فکر میکنم روی معدم یه چیز سنگینه به سختی نفس میکشم

آره منم اوایل اینجوری بودم

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی