سلام خانوما من خیلی سخت نفس میکشم طبیعیه؟!

۶ پاسخ

بچت پسره

سلام من خیلی اشتها دارم و پا درد دارم شما هم اینجورین

منم همینطورم.دیروز ک انقد حالم بد شد تپش قلب با سرگیجه و حالت تهوع.

منم دماغم کیپ میشه بزور نفس میکشم

منم همینجوریم عزیزم نگران نباش،یه جا خوندم نوشته بود چون اکسیژنی که وارد بدنمون میشه تقسیم میشه بین خودمون و نی نی،برا همین تنگی نفس طبیعیه

منم اذبتم از نفس کشیدن بنظرم طبیعیه چون کلا سیستم بدنمون تغییر کرده دیگه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی💙🍓 مامان توت فرنگی💙🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد