۷ پاسخ

واسه من تواین هفته یهو زیر شکمم یا داخل واژن تیر میکشه و ول میکنه،طبیعیه یعنی؟

مامان گل مثلا شما حامله ایا🥹
مثلا اون جوجه‌کوچولو داره بزرگ میشه انتظار نداری که اندازه یدونه گلابی بمونه🥹
شکمت داده بزرگ میشه و به رحمت فشار میاد خب🥹😐

شما از کمربند بارداری استفاده میکنین؟

میدونین دلیلش چیه؟

منم دارم

یهو میگیره تیر میکشه خیلی اذیت میشم

خیلی خیلی خیلی😞😭

سوال های مرتبط

مامان پسرقشنگم😍 مامان پسرقشنگم😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه ی خدا🩵🩷 مامان هدیه ی خدا🩵🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری