خانما کسی از این ویتامین خورده خوبه؟

۷ پاسخ

ویتامین دی دیگه. من روز یکی میخورم. البته ۱۰۰۰ رو

تمام خانم های ایرانی به این قرص نیاز دارن اگه د۳ بدن به اندازه کافی باشه کمتر مریض میشی

عالیه من میخورم

آره من خوردم خوبه گلم

خوبه من یکماه خوردم

خوبه من خیلی وقته میخورم

....

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین ۳ سالگی
مامان جانان و دلوان مامان جانان و دلوان ۳ سالگی
مامان مهرجانم👶🏻💙 مامان مهرجانم👶🏻💙 ۳ سالگی