۴ پاسخ

بعدشم کار خدا خانمهای باردار سیستم دفاعی بدنشون خیلی قوی خیلی کم میشه که سرما بخورن پس ناراحت نباش

سرما میخوری احتمالا مشهدم سرد شده

ولی اگر سردته شاید سرماخورده باشی سیب بخور حتما با به

اگر بدن دردت رون ها و بازوهات باشه طبیعی

سوال های مرتبط

مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری