خانما سرما خوردم بدن درد سردرد دارم چیکار کنم

۲ پاسخ

من سرما خورده بودم هیچی نخوردم
رفتم اون دنیا برگشتم
بخاطر عوارضش نخوری بهتره
چون استامینوفن بچرو میخابونه خطرناکه

فقط دیفن هیدرامین و استامینوفن مجازه مصرفش
ولی سعی کن استراحت کنی و با چیزهای طبیعی سوپ و آش و آبمیوه خودتو درمان کنی

سوال های مرتبط

مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وششم بارداری