۴ پاسخ

لیموشیرین

یعنی حالت بده بعد اومدی اینجا میگی چکار کنم دکتر نرفتی؟؟چقدر بیخیالی به خاطر بچت حداقل برو دکتر

برو دکتر عزیزم دارو بده زودتر خوب بشی

وای خیلی بده تو بارداری سرماخوردگی🥹

سوال های مرتبط

مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وهفتم بارداری