سلام خانما سرما خوردم سردرد شدید گرفتم چیکار کنم خوب شم

۲ پاسخ

برو دکتر

ب دکترت پیام بده الان اینجا یه چیزی میگن میخوری یه وقت بده ب من گفت استامینوفن ۳۲۰ بخورم حالا بازتو از دکترخودت بپرس

سوال های مرتبط

مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤️شاه پسرم مامان ❤️شاه پسرم ۳ ماهگی
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری