بچه ها سرما خوردم چیکار کنم زود خوب شم؟

۳ پاسخ

مایعات فراوون ، آب جوش صبح تا شب بخور ، آبمیوه های طبیعی و تازه که یخ و خنکی ندارن ، به و سیب رو ابپز کن با عسل و کمی دارچین بخور ، دو سه روز اول فقط و فقط خودتو ببند به سوپ و آش های مقوی.این نسخه تضمینیه

من سرما خوردم فقط آب نمک غرغره کردم روزی چند بار. و همون اب نمک هم داخل بینیم استنشاق میکردم. هیچ دارویی مصرف نکردم و خیلی زود خوب شدم

منم همینطور🫠

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیستم بارداری