مایعات فراوون ، آب جوش صبح تا شب بخور ، آبمیوه های طبیعی و تازه که یخ و خنکی ندارن ، به و سیب رو ابپز کن با عسل و کمی دارچین بخور ، دو سه روز اول فقط و فقط خودتو ببند به سوپ و آش های مقوی.این نسخه تضمینیه
من سرما خوردم فقط آب نمک غرغره کردم روزی چند بار. و همون اب نمک هم داخل بینیم استنشاق میکردم. هیچ دارویی مصرف نکردم و خیلی زود خوب شدم
منم همینطور🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.