سرما خوردم چیکار کنم زودتر خوب شم😞

۳ پاسخ

عسل و آبلیمو و آب جوش بخور،،،فقط عسل و کم بریز عزیزم،،،،شربت دیفن هیدرامین ساده هم قرقرکن تو گلوت،آب نمک قرقر کن

قرص جوشان b12مصرف کنید خوبع

با هیچی خوب نمیشی باید بری دوکتور

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی