بچه ها سرما خوردم چیکار کنم😫

۳ پاسخ

میوه پرتقال لیمو اینطور چیزا بخور نشاسته بخور سوپ ب هیچ عنوان قرص و دارو ک دیگران میگن و نخور تو بارداری خوب نیس

عزیزم سیتریزین ده میتونی بخوری و مایعات بخور و ابمیوه طبیعی و حتما برو دکتر خودشون بهتر میدونن چی بدن سر خود چیزی نخوری ان شاءالله زودتر بهتر میشی

سوپ بخور ، لیمو شیرین ، ویتامین ث،
سیتریزین هم میتونی استفاده کنی، اگر سردرد داری میتونی نصف قرص استامینوفن ساده ۳۲۵ هم بخوری
منم چند روز پیش سرماخورده بودم دکتر بهم اینارو گفت

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندقا مامان فندقا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی