۲ پاسخ

اب نمک قرقره کن هر دوساعت یه بار بهتر میشی
برای گرفتگی بینی اسپری نمک سدیم کلراید بگیر
اگه بدن درد داری استامینوفن ساده بخور هر 8 ساعت

برو دکتر برات این وعض خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان فندقا مامان فندقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ❤️شاه پسرم مامان ❤️شاه پسرم ۳ ماهگی