بچه ها سرما خوردم چیکار کنم
گلو درد دارم شدیدا بی حالم

۵ پاسخ

منم چند روزی هست سرما خوردم.دوشب شده از سرفه شدید دیگه خسته ام و پهلوهام درد میکنه😢😞

منمممم یه هفته اس دارم جون میدم
گلو درد شدید
بویایی اینا از بین رفته مزه غذا ها هم کس نمی‌کنم
گلومم عفونت کرده وضعیتم ناجوره

شلغم آبپز بخور آبشم بخور کم کم خوب میشی

هیچی بگوز همه مراحل حل میشه و میگذره بع قوه الهی

منم 😣😣😣

سوال های مرتبط

مامان شاهیار مامان شاهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیستم بارداری