سرما خوردم خیلی بی حالم خیلی استرس هم دارم

۴ پاسخ

دارو فقط میتونی استامینفون ساده بخوری ۳۲۵
هر ۶ ساعت

به جای استرس داشته باشی
مایعات بخور که بهتر شی
اب پرتقال
شیر گرم
شلغمم خوبه واسه سرما
و استراحت کامل

خود سر دارو نخوری
بنظرم برو دکتر اگه خیلی بده حالت
اگه هم فکر میکنی با استراحت خوب میشی استراحت کن به شوهرت بگو سوپ بگیره
شلغم هم درست کن بخور

قرص لوراتادین بگیر از داروخانه بخور هر ۱۲ساعت

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندقا مامان فندقا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان 👸🏻👸🏻 مامان 👸🏻👸🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری