بازم سرما خوردم بی حالم بینیم کیپ‌شده 😭

۲ پاسخ

عزیزم روزی چند بار بینی تو چرک بکن مخصوصا شبا موقع خواب. روغن زیتون یا گل بنفشه

تنها نیستی من ک افتادم بیحال

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری
مامان شاهیار مامان شاهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقا مامان فندقا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان طیب مامان طیب ۴ ماهگی