شدید سرما خوردم چیکار کنم 😔😔

۶ پاسخ

من یکم ابلیمو با عسل و اب ولرم قاطی میکردم اول صبح میخوردم تا چند روز .شیر گرم با عسلم میخوردم زود خوب شدم

من رفتم دکتر برام سرم گذاشت
با دیفن هیدرامین ساده برا گلودرد هم داد

پرتغال بخربخورلیموترش تازه هم خوبه ویتامین سی داره

اول صبحی عسل با آب جوشیده یا باشیر بخور، کندر هم خوبه بخوری

دکتر برو

منم خوردم فقط مایعات و سوپ بخور سعی کن دارو نخوری

سوال های مرتبط

مامان ❤️شاه پسرم مامان ❤️شاه پسرم ۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری