دوستان من تخمدان سمت راستم درد میکنه طبیعیه؟

۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم

منم دارم طبیعیه به نظرم

بارداری؟
اخه منم اینجوریم ولی بیبی چک نزدم

منم ۳ روزه
رفتم دکتر همه چی طبیعیه ولی دردش زیاده میزنه به پام انگار یه سیخ رو از تخمدان راستم فرو کردن ب پام

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیست‌وچهارم بارداری