۳ پاسخ

خیلی بده

من فقط لیمو عسل با ابجوش دائم میخوردم برای گلوم درد میکرد
و سوپ🤗

من ۳۷ هفته سرما خوردم،فقط شربت سیتریزین و قرص ازیترومایسین و استامینوفن ساده داده بهم دکترم

سوال های مرتبط