۴ پاسخ

بالای یه سال اشکال نداره

من ک میدم آب جوش وعسل وبادام

من از دکتر پسم پرسیدم گفت بعد یه سال عیبی نداره ولی از یه قاشق مربا خوری در روز بیشتر نده

نه اصلا عسل زیر دو سال ممنوع

سوال های مرتبط

مامان نی نی جان مامان نی نی جان هفته بیستم بارداری
مامان پسرطلایی مامان پسرطلایی ۲ سالگی
مامان پویان👶🏻 مامان پویان👶🏻 ۲ سالگی