خانوما شما به بچه هاتون اب قلم میدین؟

۳ پاسخ

اره تو سوگاش استفاده میکنم

اره میدم

ازه هربار تو غذاهاش میکنم

سوال های مرتبط

مامان یونا مامان یونا ۱۰ ماهگی
مامان ایلکان‌❤️کایان مامان ایلکان‌❤️کایان ۱۷ ماهگی