تو سونوگرافی زده در تخمدان سمت چپ کیست ساده به دیا متر ۲۹دیده شده یعنی چی

۱ پاسخ

شما فهمیدین چیه؟
از منم همینا زده😐

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آبنبات 🧿🍭🍭🍬 مامان آبنبات 🧿🍭🍭🍬 هفته بیست‌وسوم بارداری