روز 7ای یو ای شکمم هر از گاهی میگیره مثل درد پریودی و سینه درد دارم 🥹

۴ پاسخ

انشالله که باردار باشی عزیزم از ته دلم برات دعا میکنم که مامان بشی

منم دیروز ای یو ای کردم تخمدان چپم درد می‌کنه
بعد ای یو ای خونریزی داشتم بعدش لکه
الان دیگه چیزی نمیاد

انشاالله که بارداری ❤️

عزیزم بعد ای یو ای لکه بینی داشتی؟

سوال های مرتبط

مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری