۱۶ پاسخ

سلام عزیزم
شما اردبیل هستین
کدوم سونو برای تعیین جنسیت رفتین ؟
من دکتر حبیب زاده رفتم هشتاد درصد گفت دختر هست ولی گفت چیزی تهیه نکن تا قطعی بشه
منم دوست دارم ی چیزی بگیرم موندم

دلارز

من میخوام اسمشو بزارم لیان

دلارام

دلنیا

آوینا

آدرینا یعنی دختر زیبا رو

پناه
آسا
ترانه
نیل

نورا و حلما

هانل،آریسا،آیماه،دلانا،الارا

من اولش شهروز اصغری بود فک کنم گفت دخترع..الانم دختر درومد حدسش درست بود

من که لیا و لئا لنا و پناه و راحیل رو دوس دارم

نیلا دیلا

آیماه

لیانا آوین مهوا لنا آنیسا مهرسا

راحیل

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی
مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وچهارم بارداری