سلام خانوما خوبید
هفت هفته بهتره بری برا قلب جنین یا هشت هفته؟
اها مرسی از راهنماییتون خانما🙏
هیییچنگران نباش من تا ۸ و ۹ هفته داشتم الان ندارم
دکترم گفت طبیعیه رحم داره جا باز میکنه
من تا الانم دارم طبیعیه
همه دارن طبیعه
عادیه همه دارن منم داشتم میگفتم الانخ ک پریودشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.