چرا با اینک تستم مثبت ولی دلدرد دارم

۶ پاسخ

سلام خانوما خوبید
هفت هفته بهتره بری برا قلب جنین یا هشت هفته؟

اها مرسی از راهنماییتون خانما🙏

هیییچ‌نگران نباش من تا ۸ و ۹ هفته داشتم الان ندارم
دکترم گفت طبیعیه رحم داره جا باز میکنه

من تا الانم دارم طبیعیه

همه دارن طبیعه

عادیه همه دارن منم داشتم میگفتم الانخ ک پریودشم

سوال های مرتبط

مامان شاه توت 💙 مامان شاه توت 💙 هفته ششم بارداری
مامان تاپدیخ💕💕💕 مامان تاپدیخ💕💕💕 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته هشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری