خانما من میتونم ترشی بخورم بانهارم ؟؟؟

۸ پاسخ

اول یه کوچولو بخور بعد اگه تا فردا شب بچت بیتابی نکرد و شیرت خورد بخور من که میخورم

منکه با همه چی میخورم😅

شاید بچه تو روش تاثیر نزاره

بخور فقط میگن ترشیجات یکم شیر رو بدمزه میکنن

ولی نفخ داره دلدرد نشه

اصلا برا شیردهی پرهیز نکن فردا بچت اذیت میشه از روز اول همه چی بخور

عزیزم بارداری مریض که نیستی هر چی دوست داشتی در حد تعادل بخور

من ک میخورم فقط سرکه اش رو نخور

سوال های مرتبط

مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی