کیا با آمپول آزادسازی باردار شدن؟؟

۶ پاسخ

من بعد از یه آی وی اف منفی و یه آی یو آی منفی و چند سال دارو مصرف کردن دکترم۳ دوره دارو لتروزول و اچ ام جی و اچ سی جی داد که دوره سوم باردار شدم خداروشکر اونم ۲ قلو

برای من آزاد سازی نبود . پروژسترون بود

ماه قبل منم زدم ولی باردار نشدم الانم بازدکتر برام سینال اف نوشته الان زدم دیگه خسته شدم ازبس قرص وامپول خوردم وزدم خدایا چرایه نگاهی به مانمیکنی😔😔😔

منم‌زدم این ماه فردا موعدم ولی هیچ حسی نسبت به پریودی ندارم گاهی در دارم گاهی ن
حتی جوش هم نزدم این ماه

منم زدم

من 🙋🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری