۲۰ پاسخ

ن قشنگم بخور ضرر نداره 🥰❤

من میخورم همین دیروز چیپس موسیر مزمزه خوردم

منم هی دلم میخاد ولی کم میخورم نمیشه نخورد

یکی دوبار مشکل نی

از اول از چیپس و پفک بدم اومد نتونستم بخورم
وقتی هم هوس میکردم خودم پفیلا درست میکردم میخوردم
جدیدا چیپس نمکی و چیپلت هم هوس میکنم کم میخورم😁

من مرتب میخورم

در حد هوس بخور عزیزم هیچی نمیشه

هرچیزی به اندازه‌اش اشکال نداره عزیزم ،بخور

عزیزم در حد رفع هوس بخور

من جز چیپس هیچی نمیخوردم چن هفته نگران نباش کم بخور ولی

من پفک میقولم😂😋

منم میخورم ولی کم

یکم بخور طوری نیست

من ک میخورم

پس منم میخورم چیپس با ماست واقعا عاشقشم 😝

همین الان داشتم میخوردم😂

من چند بار خوردم

منم میخورم کم😂😂

بخور بره بابا زیاد نخور فقط

من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته سی‌ام بارداری