مامان قطره آهن آیروفیکس خوبه ؟

۲ پاسخ

من یماهه دارم میدم نمیدونم دیگه چطوزه

اره خیلی خوبه هم خوشمزس هم سیاه نمیکنه
من از ۴ ماهگی میدم به پسرم

سوال های مرتبط

مامان آلا مامان آلا ۱ سالگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان هیوا مامان هیوا ۱۵ ماهگی
مامان مهراد💙 مامان مهراد💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی