تب دخترم 37.5 شد 😢

۲ پاسخ

پسر من رو ۳۹ ام رفت
فقط قطره استامینوفن دادم

تا ۳۸ و ۵ عیب نداره برا واکسنش

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۸ ماهگی