بنظرتون واسه جنین خطرناک نباشه
حتما برو دکتر غدد
من نمیدونستم تیروئیدم انقد بالاس😪😭😭😭😭😭
😯😯😯😪😪😪
برگام چقد تیروییدت بالاس🥶🥶🥶واس من ۴.۶ بود قرص داد😐
با این تروئید نباید باردار میشدی زود برو دکتر
حتما خیلی زود برو دکتر غدد تیروییدت خیلی بالاست عزیزم خطرناکه
خیلی بالایه تیرویید🤯🤯
تیرویید خیلی بالا س
تیروئیدت بالاس زیرنطر دکتر باش
تیروئیدت خیلی بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.