اینم اخرین برگ جواب ازمایش ام

تصویر
۱۱ پاسخ

بنظرتون واسه جنین خطرناک نباشه

حتما برو دکتر غدد

من نمیدونستم تیروئیدم انقد بالاس😪😭😭😭😭😭

😯😯😯😪😪😪

برگام چقد تیروییدت بالاس🥶🥶🥶واس من ۴.۶ بود قرص داد😐

با این تروئید نباید باردار میشدی زود برو دکتر

حتما خیلی زود برو دکتر غدد تیروییدت خیلی بالاست عزیزم خطرناکه

خیلی بالایه تیرویید🤯🤯

تیرویید خیلی بالا س

تیروئیدت بالاس زیرنطر دکتر باش

تیروئیدت خیلی بالاس

سوال های مرتبط

مامان بلوبری💙 مامان بلوبری💙 ۶ ماهگی
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیمو مامان لیمو هفته یازدهم بارداری
مامان عرشیا و آرشام مامان عرشیا و آرشام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسته🥰🤰🏼 مامان پسته🥰🤰🏼 هفته دوازدهم بارداری
مامان محمد پارسا🩵👼🏻 مامان محمد پارسا🩵👼🏻 ۵ ماهگی
مامان Kiyana Joon مامان Kiyana Joon ۱۷ ماهگی
مامان هلنا کوچلو مامان هلنا کوچلو هفته سی‌ویکم بارداری
طهورا طهورا قصد بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دهم بارداری
مامان 🧑‍🤝‍🧑 مامان 🧑‍🤝‍🧑 هفته هشتم بارداری