۶ پاسخ

منکه از ۳ ماهگی شروع کردم ب چرب کردنش تا حالا یدونه ترکم نداشتم
چربش نمیکردی ؟؟

چرا کرم هیدرودرم نمی‌زنی عالیه

روغن بایواویل بزن
عالیههههع
نمیزاره بیشتر ترک بخوره

مال منم خورده عزیزم نگران بعد زایمان میشه رفت لیزر درستش کرد . برای من کرم بایو اول خیلی خوب بود کنترلش کرد .

فدای سرت
همه همینن
مگر اونایی که دیگه خیلی ژنتیک خوبی دارن
من تا زیر سینه ام پر ترک شد تا سه ماه شوهرم نزدیکم نمیشد عوضی میکفت چندشم میشه
ببین دیگه من چه فشار روانی کشیدم

باز شما هفتتون بالاتره برای من از العان شکمم ترک زده🥲☹️

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان نفس😍 مامان نفس😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین🥺🫀 مامان آرتین🥺🫀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری کوچولو💙 مامان بلوبری کوچولو💙 ۶ ماهگی