۷ پاسخ

برا من تا آنومالی دو هفته مونده خیلی استرس دارم همش نگران نینیمم🥺😍😍

خواهری تحت نظر کدوم دکتری؟

منم هفته بعد سونودارم خیلی استرس دارم

اره‌منمممم منتظرم

منم دو هفته باید منتظر بمونمم تا انومالی🥺🥺🥺

منم منتظر انومالیم 🥺مال منم سه هفته مونده

وای من منتظر روز اومالیم سه هفته مونده حالا تحمل ندارم علائم اینام هیچی ندارم استرس دارم ک سالمه یا نه

سوال های مرتبط

مامان دونه برفی❄ مامان دونه برفی❄ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی