مامانا ببیند آزمایش قند و دفع پروتیینم چطوره

تصویر
۳ پاسخ

سلام تاپیک قبلی جواب دادم

ناشتات پایینه دوساعتت بالاست😂😂😂😂چه باحال

عزیزم هم قندت خوبه هم دفع پروتئین نداری

سوال های مرتبط

مامان پسرم ودخملی🩵💖 مامان پسرم ودخملی🩵💖 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرن کوچولو😍 مامان آرن کوچولو😍 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان رادمهر 💙جوجه🐣 مامان رادمهر 💙جوجه🐣 ۱۲ ماهگی