۲ پاسخ

نه نده فقط استامینوفن نصفش بزار براش این شیاف دیفنوفناک برای بزرگسالان

😐😐😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان آراد💎اَبرا مامان آراد💎اَبرا ۱۴ ماهگی
مامان هاکان جان مامان هاکان جان ۱ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۳ ماهگی