خانما کیا ازمایش ۳ماه سوم انجام دادن

۴ پاسخ

من انجام دادم خوب بود

اکثرا انجام میدن، ماهم انجام دادیم

منم انجام دادم خوب بود

قند بارداری رو میگی؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری