سلام صبح همگی بخیر به وقت آزمایش دیابت🥴🤦‍♀️

تصویر
۵ پاسخ

من خیلی راحت خوردم حتی بازم میدادن می‌خوردم قبلش همش میگفتن سخته فلان خوردنش ولی اصلا شیرین نبود 😐

برای من ک خیلی خوشمزه بود و چسبید😁

اصلا وحشتناک نیس نمیدونم چرا انقد ترسناکش کردن
من باااینه ویارم خیلی بد بود و اصلا شیرینی جات نمیتونسم بخورم اصلا اذیت نشدم

هزینه ازمایشت چقدشد

مزش خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان مامان فندقم مامان مامان فندقم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسته پسر مامان پسته پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی