یعنی چی آخر پریودی گرفته یکی توضیح بده😭😭😭

۷ پاسخ

چرا گریه؟

الان تو سونو ساک بارداری دیده شده؟

الآنم شما استرس نداشته باش بد ب دلت راه نده انشالله رشد میکنه

نگران نباش عزیزم رشد می‌کنه

هنوز نی نی کوچولوئه دیده نشده

خوب همون 2مهر اقدام کردین دیرتر گرفته نطفه

یعنی لقاح دیر گرفته و هفته ای که بر اساس پریودی حساب میکنه مثلا ۸هفته نمیشه میشه مثلا ۵هفته

سوال های مرتبط

مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق♥️ مامان فندوق♥️ هفته بیستم بارداری
مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری