ی کیسه خون پشت جنین. ک با استراحت و شیاف رفع میشه
خونه پشت جفت
منم از ۸هفته تا سونو ان تی داشتم.امروز رفتم آنومالی جذب شده بوده.البته با شیاف و استراحت نسبی
عزیزم حتما استراحت کن ،اصلا ب شوخی نگیر،استراحت کن ،شیافتو هرشب بزار،خونریزیت قطع شد هم باید ادامه بدی تا ایشالله برای غربالگری اولت خون مُردگی دورساک ازبین بره.
نوشته شده ۱ونیم سی سی هماتوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.