۳ پاسخ

رو چه حساب میگی اسهاله؟؟؟بچه ای ک تازه به دنیا میاد دکترا تا ۱۰ ....۱۲ بارم میگن طبیعه مدفوع کنه

اگه شیر خشک میخوره یکم شیر رو زیاد کن اب رو کم غلیظ بشه

تازه یه روزه شاید طبیعیه انتظار داری سفت باشه حالا میخوای خیالت راحت بشه یه دکتر ببر

سوال های مرتبط

مامان آقا کارن 🩵👼 مامان آقا کارن 🩵👼 ۸ ماهگی