سلام دوستان کسی شیره انگور داده به بچه اس بد نیست

۲ پاسخ

من میزنم یکم تو فرنیش دوست داره میخوره نه براچی بد باشه هم کم خونی نمیگیره هم از شکر ونبات خیلی بهتر

من ندادم حس میکنم زوده اخه قندش بالاس

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱۲ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۱۰ ماهگی