۴ پاسخ

بچه من هر دیقع درحال گوزیدنه خالی میکنه نفخشو😂

اره خیلی
دکترش گفت طبیعیه

شیرخشک کلا بدبوعه،مدفوع و ایناشونو هم بدبو میکنه

اهوم😢چرایعنی

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی
مامان آرشا❤هانیا مامان آرشا❤هانیا ۱۴ ماهگی
مامان حسین و یاشار🧸 مامان حسین و یاشار🧸 ۴ ماهگی