این ماه هم نشد ماه سوم هستش که باردار نمیشم

۵ پاسخ

مشکلی نداری عزیزم؟آزمایش اینا دادی؟
صبور باش من دو ساله منتظرم ولی جوابی نگرفتم🥺

تا یکسال طبیعیه عزیزم خدا دخترمو بعداز ۷سال تلاش مداوم بهم داد

انشاالله خدا برات میده عزیزم الان من یک ماه دیگ یک سال میشه ک ازداوج کردم تا یک سال منتظرم ی روز خدا منو خوشحال کنه ناامید نباش واس هرچیزی خدا برنامه ای داره

میشی،ان شاءالله

طبیعیه عزیزم نگران نباش
بیخیال باش باردار میشی تا یکسال طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان شومبول طلا💙 مامان شومبول طلا💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Joje🐣 مامان Joje🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری