خانما شما کندر مصرف می‌کنید برای هوش جنين

۹ پاسخ

من ب دخترم ک باردار بودم خوردم الان ماشالا خیلی باهوشه ولی خیلی هم شیطونه

ن ولی دلم میخاد یه بار حداقل امتحانش کنم ایشالا

نخور پیشنهاد نمیکنم

بیش فعالی میاره چ کمش چ زیادش

نه نخور پیش فعال میشه

آره من از ول صبحا میخورم

نه بابا من ک میگم ربطی نداره

بیش فعال یعنی چه جوری

نخور میگن بچت بیش فعال میشه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد