۸ پاسخ

منم دوقلو دارم
طول سرویکس انتی ۲۵ بود سرکلاژ کردم
آنومالی ۱۵ بود و آندوسرویکس باز پساری گذاشتم
استراحت مطلقم لگن میگیرن ازم

سرکلاژ کردم
دوقلو دارم
حالا بهم گفته استراحت مطلق
میخاستم ببینم کسی این شرایط داشته

از من 23😔

سرکلاژ نکردی؟

نه
پایینه اگ ماله خودته
باید سرکلاژ کنی

خیلی کمه سرکلاژ و پساری و استراحت مطللللق

اوه چقدر پایین چی گفته دکتر بهت؟

چقد پایین بوده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تودلی💖 مامان فاطمه و تودلی💖 هفته سی‌ودوم بارداری