خانوما شیر خشک‌برای بیمارستان چی‌بگیرم‌ ببرم؟

۱۱ پاسخ

عزیزم از تجربه زایمانت بگو

اپتامیل گرفتم الانم دخترم اپتامیل میخوره

شیر خشک واس بیمارستان؟
نمیشه ک نمیزارن

البته من بیمارستان نزاشتن ببرم

اپتامیل گرفتم راضیم

من آپتامیل گرفتم ولی تو بیمارستان استفاده نشد

عزیزم اصلا نمیزارن تو بیمارستان اولش شیرخشک بدی

آپتامیل بهتره هم سبکتره هم به شیر مادر نزدیکه
ببلاک و نان خوشمزه ترن بچه ها بعدا شیر مادر ممکنه نگیرن یا بد بگیرن

آپتامیل ۱
من پرونوترا گرفتم

پرسیدم از دکتر گفت نان

من اپتامیل گرفتم
ولی خب ندادم ببینم چطوره
ولی میگن سبکه و مزع اش نزدیک ب شیر مادره

سوال های مرتبط

مامان آریا۵سال وآنیا مامان آریا۵سال وآنیا ۶ ماهگی
مامان مهلا مامان مهلا ۴ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی